هم زمان با ولادت پیامبر (ص) ۳ هزار نیازمند اطعام می شوند 

هم زمان با ولادت پیامبر (ص) ۳ هزار نیازمند اطعام می شوند 

تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰
سهیلا بهادری گفت: هم زمان با ولادت پیامبر (ص) در راستای اجرای طرح اطعام، ۳ هزار پرس غذای گرم پخت شده و سپس درب منازل نیازمندان تحویل می شود.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر رحمت (ص)، طرح اطعام نیازمندان اجرا می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: در راستای اجرای این طرح، ۳ هزار پرس غذای گرم پخت شده و سپس درب منازل نیازمندان تحویل می شود.


وی بیان کرد: همچنین به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت ۴۰ بسته حمایتی شامل لوازم و تحریر و لباس در بین آنها توزیع می شود.


بهادری ابراز کرد: از آنجایی که پیامبر اکرم (ص)، پیام آور رحمت و مهربانی است بنابراین ما تصمیم گرفتیم به مناسبت میلاد فرخنده آن حضرت با تاسی از سیره ایشان به نیازمندان کمک کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ادامه داد: علاوه بر این نیز هم زمان با سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) جشن برگزار می‌شود.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده اجرای مسابقه کتابخوانی است که به صورت مجازی برگزار می شود.


بهادری اضافه کرد: در همین راستا ۵۰ نسخه از کتاب ماه غریب من در بین بچه های مسجد توزیع شده است تا با مطالعه این کتاب بتوانند در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: به نفرات برگزیده مسابقه کتابخوانی ماه غریب من هم زمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) جوایزی اهدا می شود.

پایان پیام/ 586